PLATA TAXELOR DE STUDII
PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2025-2026
TERMENUL LIMITA PENTRU PLATA TAXELOR AFERENTE SEMESTRULUI I ESTE 15.10.2025
TERMENUL LIMITA PENTRU PLATA TAXELOR AFERENTE SEMESTRULUI AL II-LEA ESTE 15.01.2026
Plata taxelor se face în următoarele conturi:
1. Taxa anuală de școlarizare | 2. Taxa de refacere disciplină și taxă discipline facultative |
BRD: RO97BRDE410SV98068754100 BCR: RO69RNCB0723000506250269 | BCR: RO77RNCB0723000506250319 |
3. Taxa de înscriere la facultate | 4. Taxa de înmatriculare |
BCR: RO42RNCB0723000506250270 | BCR RO50RNCB0723000506250320 |
Refacere disciplină - Taxă disciplină obligatorie 300 de lei/disciplină
- Taxă disciplină liber aleasă 200 de lei/disciplină
Conform Sistemul de taxe pentru anul universitar 2025-2026 în Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București
OBLIGATORIU se va menționa Facultatea FIIR, scopul plății, iar dacă plătitorul este o altă persoană decât studentul se va menționa pentru cine face plata.
Dovada plății va fi transmisă pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. dar și pe adresa de e-mail a secretarei de an.
La rubrica Explicații, studenții vor menționa facultatea (FIIR), Numele si Prenumele, Disciplina, Anul de studii și Tipul taxei.
Termenul de achitare a taxelor de școlarizare anuală pentru studenții în regim cu taxă de studii:
Pentru taxa sem I: 15.10.2025
Pentru taxa sem. II: 15.01.2026
Pentru studenții din an IV studii de licență, care repetă anul IV a doua oară taxa de școlarizare va fi plătită până la 15.10.2024
Termenul de achitare a disciplinelor nepromovate pentru studenții repetenți:
Pentru disciplinele din sem I: 15.10.2025
Pentru disciplinele din sem. II: 15.01.2026
Plăţile/decontările efectuate de facultate către studenţi, pentru burse, abonamente STB (mai multe detalii aici), ajutoare sociale, premii etc. se pot realiza numai prin transfer bancar, într-un cont de card.
Pentru studenții beneficiari de burse,plata acestora se va efectua prin virament bancar:
-in baza datelor inregistate de student din platforma studenților https://studenti.pub.ro
-in baza extrasului de cont personal (nu sunt acceptate conturile altor persoane), nu scris pe e-mail de către student,extras emis obligatoriu de una din băncile acceptate, comunicat on line la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
In mesajul studentului,pe extrasul de cont ,se va preciza facultatea si CNP-ul studentului.
Studenții străini vor preciza pe extrasul de cont: facultatea si numărul actului de identitate cu care s-au inregistrat in bancă.
Băncile acceptate sunt: BCR, BRD,BT,ING,OTP, UNICREDIT, RAIFFEISEN BANK.